Influenszerek népszerűsítik Miskolcot a fiatalok körében

Megosztás

A közösségi médiában közismert fiatalok dicsérik Miskolc hangulatát és látnivalóit. Persze ezen nincs mit csodálkozni, mindig tartogat valamilyen izgalmas programot a megyeszékhely.

Influenszerek, utazó bloggerek, vloggerek és tartalomgyártók érkeztek Miskolcra egy olyan program keretében, ahol megismerhetik városunk értékeit és népszerűsíthetik a desztinációt, iletve az Avasi Borangolás idén már négynapos fesztiválját.

Az Avasi Borangolás és “kistestvére”, az Avasi Kvaterka szervezői 2 napos tanulmányúton látták vendégül a Spabook alapítóját, Kassay Tamást, aki úgynevezett study tour-t (tanulmányi utat) szervezett tartalomgyártó, utazó blogger, influenszer kollégáinak Miskolcon. A vendéglátó-ötletgazda Burgony Péter, a Miskolczi Borbarátok Társaságának elnöke, támogatói a Bükki kör tagjai voltak.

A miskolci program egy innovatív kísérlet, tudomásunk szerint ez az első olyan tanulmányút Magyarországon, amelyen kizárólag influenszerek vesznek részt egy desztináció népszerűsítése érdekében, írták a szervezők a szerkesztőségünkhöz eljuttatott közleményben. A borsodi megyeszékhelyre az alábbi, közösségi médiában ismert szereplők látogattak el:

Ha szeretne tájékozott és jól értesült lenni, de messzire elkerülné a propagandát, iratkozzon fel hírlevelünkre!

Kapcsolódó cikkek