A Mediaworks új vezetése ismerkedős találkozóra hívta a dolgozókat, ahol tömegesen rúgtak ki embereket

Munkatársainak egy részét ismerkedős találkozóra hívta csütörtökön a kormányközeli Mediaworks kiadó új vezetése – írja a Media1. A lap információja szerint ezen az eseményen ismerkedés helyett legalább egy tucat ember munkaviszonyát megszüntették. A portál szerint az érintettek közül nem mindenkinek bontották fel egyből a munkaviszonyát, voltak olyanok, akiknek házon belül, de más területen álláslehetőséget ajánlottak. Állítólag mehettek volna az Origóhoz, vagy a Magyar Nemzethez, de miután ezt visszautasították, elbocsátották az érintetteket. „Igaz a távozásokra formálisan közösen megegyezéssel kerül sor, de közel sem a munkavállalók kezdeményezésére” – írta a lap. Komoly mozgások figyelhetőek…

Tovább olvasom

Házasságtöréssel vádolták, Jakab Péter beperli a kormányközeli bulvárlapot

A Bors közölt fotókat arról, ahogy a Jobbik elnöke egy nővel együtt megy be egy lakásba – a nőről aztán kiderült, hogy Jakab Péter kabinetfőnöke. Újabb pert indít egy kormányközeli sajtótermék ellen Jakab Péter, a Jobbik elnöke, miután a Bors hétfőn házasságtöréssel vádolta meg – írja a 444.hu. A bulvárlap fotókat is közölt arról, ahogy Jakab és a kabinetfőnöke egyszerre távoznak egy házból, és még csak nem is sejtetve, hanem egyértelműen kimondva írták meg, hogy „a Jobbik elnöke hosszú hónapok óta eltitkolt élettársi viszonyban él Budapesten egy, feleségénél sokkal fiatalabb…

Tovább olvasom

Sorra mondják ki a bírósági ítéletek, hogy a Fidesz kormánymédiája manipulál és hazudik

Seregnyi vesztett sajtóper a legfőbb szócsövek részéről, de ez semmit nem változtat a Fidesz-KDNP taktikáján. Akármikor bemondásra kész tényként kezelnek egy ellenzéki lejáratást, majd a bukott perek után is egyre gyakrabban egyszerűen nem hajtják végre a bíróság ítéletét. Mert megtehetik. Bárkit megrágalmaz a Fidesz sajtója, aki épp útjában áll a kormány politikai céljainak. A bíróságok észlelik a gyakorlatot, és egyre sűrűbben mondják ki, hogy a Fidesz-média szándékosan manipulál és téveszti meg a közönséget. Van olyan kormánylap, ahol a főszerkesztő sem bírja már követni, hol és mit hazudnak a beosztottai. Akár…

Tovább olvasom

Pert nyert a TV2-vel szemben a túlóratörvény elleni tüntetés lejáratott szervezői

A  TV2 Tények című hírműsorában számolt be a 2018-as túlóratörvány miatti tüntetésekről és azok szervezőiről, akiket a 888.hu cikkét felhasználva, arcuk megjelenítésével úgy mutatott be mint „felbujtókat, randalírozókat és bűnözőket”, akiknek célja “egyedül a pusztítás”. A szervezők emiatt pert indítottak a TV2, a 888.hu és a cikket átvevő Origo ellen is.  Az ügyben az elsőfokú bíróság kijelentette, hogy a TV2 szándékosan megszegte a kiegyensúlyozott, ellenőrzött tényeken nyugvó, sokoldalú tájékoztatás elveit, viszont ők a 888 és az Origoval ellentétben fellebeztek. De most a másodfokon eljáró Fővárosi Ítélőtábla is szervezőknek adott igazat. Az…

Tovább olvasom

A fideszes támadómédia az esküvőjük miatt is beleállt Cseh Katalinékba egy halom valótlan állítással

A cikket elméletileg oknyomozónak szánta a kormányzati lejáratómédia, de az tele van hamis állításokkal és még az engedélyköteles képet is csak úgy kimásolták a hivatalos fotós oldaláról. Ilyen jelenleg a Fidesz-KDNP támadógépezete. Egészen furcsa, oknyomozónak szánt cikkben járja körbe a kormánypropaganda Cseh Katalin momentumos EP-képviselő és férje, a szintén momentumos, II. kerületi alpolgármester, Berg Dániel esküvőjét. A kormányközeli KESMA-hoz tartozó Bors és a Bennfentes.net portál részleteket közölt a két politikus esküvőjéről, mindkét esetben névtelen cikkben, több olyan fotót is felhasználva, amelyek az esküvői fotós oldalára voltak feltöltve (az oldalon egyébként külön jelezték, hogy a…

Tovább olvasom

A kormánymédia mindent megtehet – ilyen kérdés elhangozhatott adásban a Pesti TV-n

Mindig van lejjebb, ezt eddig is tudtuk, különösen, amikor a kormányzati propagandagépezetről beszélünk. De egy élő beszélgetés közben egy riportertől a “milyen érzés Gyurcsány Ferenc hátsó feléből kilógni” kérdés alighanem igencsak a legalja már a médiának. A média nincs túl jó állapotban Magyarországon 2021-ben. Ezt mondja az Európa Tanács, az Európai Parlament, nagyjából az összes szakmai világszervezet és még jópár olyan testület, amelynek 15-20 éve még volt szava, ma már az egyik létező buboréknak számítanak csak. Minden baj csúcsán a közmédia áll, erről Plankó Gergő immár kétéves videóját érdemes megnézni. Ami a rendszerszintű problémák alatt…

Tovább olvasom

A Fidesz minimum ötvenmilliót költött már Márki-Zay lejáratására pár nap alatt

Összesen 54 220 695 forintot költöttek el október 10. óta a kormánypárt közösségi médiás kommunikációjára a Facebook hirdetési összegzése szerint. A hirdetések közötti átfedések egyértelműek, minden kormánypárti politikus és influenszer ugyanazt a két üzenetet igyekszik hívei fejébe verni: Az egyik szerint a hódmezővásárhelyi polgármester tulajdonképpen Gyurcsány Ferenc embere. A másik szerint Márki-Zay Péter valójában nem is jobboldali-konzervatív politikus. Mindkét üzenetet erős gyurcsányozással magyarázzák. A fenti két narratívát gombnyomásra kezdte el ismételgetni a kormánypropaganda minden közreműködője: az ingyenesen osztogatott Metropol kedden címlapján azt írta, hogy „Márki-Zay nyilvánosan hitet tett Gyurcsányék és a baloldal mellett”, az Origo szerint pedig „Márki-Zay Péter…

Tovább olvasom

„Nagycsaládos, több nyelvet tud, ez a Fideszre a legnagyobb veszély” – mondta 2018-ban Márki-Zayra a kormánymédia

A kormányzati befolyású médiabirodalom egyik 2021-ben is aktuális pillanata, ami 2018. február 26-án sugározatk az akkor még létező Echo TV-ben. Az adás Márki-Zay Péter hódmezővásárhelyi polgármester-választáson aratott győzelme után készült, aki 57-41 százalékra megverte a Fidesz-KDNP jelöltjét. Akkor, az első MZP-győzelem másnapján az egyik legfontosabb műsorban, a Sajtóklubban olyasmi történt, ami előtte és utána se nagyon: Bencsik Andrásékról nagyjából 15 percen keresztül belső kritikával foglalkoztak, vagyis a Fidesz-KDNP politikáját bírálták. Itt hangzott el például az elhíresült „abba kéne hagyni ezt az elemi iskolai szintű sorosozást” mondat is. Érdemes most ezt a ’18 februári…

Tovább olvasom

Vége a Pesti TV-nek? Tiltakozik a szerkesztőség

Már korábban beszámoltak a hír a Média1 portálon, hogy a Pesti TV szerződést bontott a legnagyobb tartalomgyártójával, a Huth Gergely tulajdonában álló Gerilla Press Kft-vel. A szerkesztőség most nyílt levélben tiltakozik. „Két hete szerződés és finanszírozás nélkül, teljes bizonytalanságban készítjük a Pesti TV tartalmait. Idáig tudtunk hátrálni, mögöttünk már a szakadék tátong”  – írják nyílt levelükben a szerkesztőség képviselői. Mint írják, szerintük hitelesen képviseljük a normalitásforradalmát és követelik és felerősítik a patrióták nemzetközi hangadóit, küzdenek, keményen kérdeznek és odafigyelnek a polgárok gondjaira, bajaira. Mint a PestiSrácok.hu és a Pesti TV szerkesztőségét…

Tovább olvasom

Tippeljünk, ki áll a Magyar Nemzet szerint a hatalmas megfigyelési botrány mögött? Igen, Soros György…

Legyünk őszinték, valóban akadna még kétmillió magyar ember, aki erre is bólogatna? Nem tartott sokáig, hogy még ebbe, a kormány számára rendkívül kellemetlen ügybe is belehúzzák a Soros-szálat. Hétfő délután már a Magyar Nemzet internetes oldalán is megjelent egy cikk a vasárnap kirobbant Pegasus-botrányról. Ebben a lap szakértője amellett érvel, hogy a megfigyelési ügy érdektelen, mert természetes, hogy a magyar állam kémkedik az állampolgárai után; Halász János, az Országgyűlés nemzetbiztonsági bizottságának alelnöke pedig azt hangoztatja, hogy a botrány miatt nem indokolt a bizottság ülésének összehívása. A lap emellett Soros Györgyhöz vezető szálakat is felfedezni vél.…

Tovább olvasom