Forrnak az indulatok az MVM miskolci ügyfélszolgálatán a számlázás és packázás miatt

Megosztás

Az MVM ügyfélszolgálatára szinte lehetetlen bejutni, pedig nagyon sok fogyasztónak lenne megbeszélnivalója a szolgáltatóval. Az egyik legfőbb panasz, hogy az MVM önhatalmúlag módosítgat és emiatt máshogy számláz. Természetesen mindig az jön ki, hogy a szolgáltató jár jobban, a fogyasztó pedig rosszabbul, de este nyolcig sem lehet bejutni az ügyfélszolgálathoz.

Az egyik miskolci Facebook-csoportban érkezhetett szembe a következő írás.

“Tisztelt miskolci Önkormányzat, minap.hu, boon.hu és egyéb médiumok, valamint általam egyáltalán nem tisztelt MVM!

Az alábbi képek ma délután készültek az MVM miskolci ügyfélszolgálata előtt az Arany J. utcán. Azzal a hiú reménnyel mentem oda, hogy talán sikerül a gázfelhasználásunk célját módosíttatnom, mert valami rejtélyes oknál fogva a szolgáltató önhatalmúlag csak fűtésre állított be minket, ezért a nyárvégi fogyasztásunkat piaci áron számlázta ki. Ezzel ellentétben mi főzünk, vizet melegítünk és fűtünk is a gázzal.

Első körben az Opus-Tigáz ügyfélszolgálatra mentem (Sajószigeti út) ugyanezen célból, ott kedvesen közölték, hogy a mai naptól náluk nem lehet átjelenteni, csak az MVM- nél. Nosza, rajta, ma este 8-ig vannak, csak el tudom intézni!

Számítottam rá, hogy sokan lesznek, de erre azért nem.

Bár beálltam a sorba, hamar világossá vált, hogy ebből ma nem lesz semmi. Hogy miért teszem ezt közzé?

Felháborító, hogy milliók, de legalábbis százezrek gondja-problémája, hogy egy szarházi szolgáltató egyoldalúan olyan módon számláz és tulajdonképpen packázik a fogyasztókkal, hogy neki kedvező legyen! Megfejthetetlen, hogy hányféle problémával sorakoznak az emberek annál a szolgáltatónál, aki az ügyfeleiből él és fittyet hány minden problémájukra. És ezt megteheti, mert nincs senki, aki nyilvánosan felkarolná ezt az ügyet.

Felháborító továbbá, hogy egy megyei jogú városban, ahová vidékről is rengetegen jönnek a panaszukkal , egy kicsike iroda előtt 30 méteres sorban kell állni órákon át, hogy valaki valamit esetleg el tudjon intézni! Hozzáteszem, hogy bent állítólag 1 ügyintéző dolgozott, de erről személyesen nem tudtam meggyőződni. Online nem lehet intézkedni, időpont nem kérhető és délután háromkor már azt üzenték ki, hogy ne is álljunk a sor végére, mert ma nem kerülünk sorra. Feltételezem, hogy az ország más pontjain is hasonló a gond, de nem vigasztal.

Több illetékest is el tudok képzelni, aki orvosolhatná ezt a problémát, de nem törődnek vele.

Ez ma Magyarország!😡😡😡

Nekünk mik a tapasztalataink?

Ha szeretne tájékozott és jól értesült lenni, de messzire elkerülné a propagandát, iratkozzon fel hírlevelünkre!

Kapcsolódó cikkek