Bő tíz éve lépett le a kézivezérlésű közmédiától, Angliában mosogatott, mára elismert fotós vált belőle

Megosztás

Nagyon gyorsan megunta, hogy olyan dolgokat kellett elmondani a televízió nézőinek, amikről ő maga is sejtette, hogy nem valódi tények. Amikor rákérdezett, az erre kapott válasz mindenről meggyőzte, hogy nem lehet itt maradása.

Váradi Béla a Szabad Európa podcastjában beszélt a tíz évvel ezelőtti eseményekről, arról, hogy miért is mondott fel a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alapnál (MTVA) 2011 végén – írja a Media1.

Nem tipikus újságírópálya Váradi Béláé, aki vasgyári munkásból vált riporterré, aztán műsorvezetővé. Dolgozott a TV2-nél, onnan került a Duna TV-hez, majd a közmédia összevonása után az M1 műsorvezetője lett, ahol a propaganda, a hazugságok és az elferdített hírek miatt három hónap után felmondott. Váradi a podcastban részletesen beszámolt a köztévénél tapasztaltakról. Állítása szerint előfordult, hogy a műsorvezetői szövegét írták át, és olyan dolgokat tettek bele, amelyekről úgy vélte, hazugságok. Amikor rákérdezett a felelős szerkesztőnél, azt a választ kapta, hogy ennek így kell lennie.

A felmondását követően Váradi az Egyesült Királyságba költözött, ahol első körben néhány hónapig mosogatott egy konyhán, majd pár hónap múlva már szakácsként dolgozott. Közben fotózással kezdett foglalkozni, ami olyan jól ment neki, hogy mára már elismert fotósnak számít a szigetországban, több díjat is nyert.

A közmédia műsorvezetője volt, majd inkább elment mosogatni az Egyesült Királyságba

Váradihoz hasonlóan járt Balogh Krisztina is, aki szintén a közmédia riporteri állását hátrahagyva költözött külföldre és állt be felszolgálónak egy vendéglátóhelyre. Nem valószínű, hogy mostanában hazajönnének, mivel a helyzet azóta csak romlott a sajtószabadság helyzetét tekintve 2011 óta hazánkban.

Ha szeretne tájékozott és jól értesült lenni, de messzire elkerülné a propagandát, iratkozzon fel hírlevelünkre! Most értékes nyereményeket is begyűjthet!

Related posts