Te tudsz a Facebookra posztolni?

Megosztás

Most biztosan azt hiszed, hogy megártott nekünk a tavasz, hogy ilyet kérdezünk, hiszen posztolni mindenki tud. Beírod, amit szeretnél, esetleg teszel hozzá képet, aztán mehet is a világhálóra a gondolatfoszlányod.

Igen ám, de ha mindezt vállalkozóként teszed, és az oldalad nevében posztolsz, már nem ennyire egyszerű a helyzet. Rengeteg apróság van, amire oda kell figyelned, amikor bejegyzést írsz a vállalkozásod Facebook oldalára, és ha ezeket figyelmen kívül hagyod, nemcsak a Facebook posztjaid fognak rosszabbul teljesíteni, hanem kevesebb vásárlót is generálsz magadnak, sőt még a megítéleseden is csorba eshet.

Hogy biztosan ne ess ezekbe a hibákba, most megosztjuk veled, amit a Klikkmarketing szakembereitől tudtunk meg!

A színvonalas Facebook oldal nem elérhetetlen!

Ugye te is követsz oldalakat, ahol álmélkodva gyönyörködsz a posztokban? Releváns, aktuális, pont annyi szöveggel, amennyi kell, jó minőségű, ízléses fotók, amelyek ráadásul hasonló designnal, filterrel, kerettel jelennek meg. Ilyenkor biztosan te is elkezded összehasonlítgatni a saját oldaladdal. 

Nincs is ezzel semmi baj, egészen addig, amíg nem marad a tétlenség szintjén a csodálkozás. Ha úgy érzed, hogy van még mit csiszolni a Facebook posztjaidon, akkor legfőbb ideje, hogy a tettek mezejére lépj. Ülj le és gondold végig, mi az, amit te jól csinálsz, és mi az, amit más jobban. Mielőtt kétségbeesnél: némi képzéssel és tudatossággal a te Facebook oldalad is lehet irigylésre méltóan színvonalas!

Mire figyelj, amikor posztolni készülsz?

Mondanánk, hogy létezik egy ultimate checklist, ami alapján biztosan végig tudod zongorázni, hogy rendben van-e a posztod, de sajnos nincs. És nem azért, mert tudatlanok vagyunk, hanem mert minden Facebook oldal egyedi a maga nemében, hiszen teljesen más vállalkozásokat, termékeket, szolgáltatásokat hirdetnek. Persze egy bizonyos keretet adhatunk, de azt saját magadnak kell kitöltened a vállalkozásodra specifikusan.

Fontos lépések!

  1. Döntsd el, egy héten hány posztot szeretnél, fontos a rendszeresség és a kiszámíthatóság!
  2. Tarts egy ötletbörzét, hogy miről lehetne posztolni. Fontos, hogy ne direktben told a termékeket naponta négyszer az emberek arcába, hanem tartalmat és értéket közvetíts, kommunikálj a potenciális vásárlóiddal!
  3. A mikor posztolj, milyen hosszú legyen, milyen képpel, mi legyen a kommentekkel, egyáltalán ki poszoljon mind-mind vállalkozásfüggő, így ezt némi segítséggel te fogod tudni a legjobban meghatározni.

Ha úgy érzed, sok a kérdőjel, akkor érdemes akár egy gyors online képzést lefoglalni magadnak a Klikkmarketing szakembereit bevonva a tanulási folyamatba!

Ne szégyellj segítséget kérni!

Ha azt hiszed, hogy ciki Facebook posztolás kapcsán segítséget kérni, akkor fontold meg, hogy az mennyire ciki, hogy nagy plénum előtt rontod az üzleted hírét akár akaratlanul is.

Tanulni, segítséget kérni sosem szégyen. Légy profi és vesd be mások tudását is a sikered érdekében!

Kapcsolódó cikkek