Tűpontos kimutatások ellenőrzött adatokkal

Megosztás

Szívesen tennéd a cégedben automatizált folyamattá az ügyfél-elégedettség mérését? Mindezt ráadásul ellenőrzött adatokkal, hogy neked csak a kimutatásokat kelljen átnézned és aztán használnod? A BIX pontosan tudja, hogy ennek eléréséhez mit és hogyan kell megkérdezni az ügyfeleidtől. Rövid cikkünkben megmutatjuk, hogyan működik a megrendelői és beszállítói elégedettség mérésének precíz és hatékony módszere.

Szöveges válaszok a pontosabb értékeléshez

Pontozáson alapuló, például egytől tízig terjedő skálán értékelő módszer alkalmazásával egyszerűen nem lehet kellőképpen pontos képet adni az ügyfél véleményekről. Erre a tényre már a BIX kezdeti fejlesztései során fény derült, ezért az értékelők a felmérések kitöltése során szöveges válaszok közül választhatnak.

Ennek köszönhetően az egyes értékelések nagyságrendekkel hitelesebb képet adnak vissza. A módszernek hála biztosítható a megrendelőkkel való folyamatos törődés. Ezzel együtt tűpontos visszajelzéseket kaphatunk az ügyfeleink részéről, és azonnal beavatkozhatunk, ha valamin feltétlenül változtatnunk kell.

Hogy az ügyfél vélemények még tisztább képet vázoljanak fel, az egyes ágazatok vásárlói más és más kérdéseket kapnak. Jelen állás szerint külön kérdéssor kerül kiküldésre gyártók, kereskedők és szolgáltatók esetén is.

A hitelesség kedvéért az adatokat telefonon is ellenőrzik

A BIX call centerének munkatársai telefonhívásokkal ellenőrzik az elégedettségi adatok hitelességét. Mivel az üzlet maga nem a rendszeren belül történik, a beérkező adat akkor lesz valóban megbízható, ha azt ellenőrzik is. Így kiszűrhetők a valótlan személyek, a felmerülő esetleges rágalmazások, illetve az érzelmi szempontból túlfűtött reakciók.

A telefonos ellenőrzések alkalmával a cég összes értékelésének száma és a BIX átlagértéke is ellenőrzésre kerül. Valótlan adat így nem fog megjelenni, az esetleges panaszok kezelhetők, és az ügyfélkapcsolatok erősíthetők.

Következtetések, összevetések és egyéb adatok, amik a céged fejlődését szolgálják

A BIX és a Bisnode közötti kooperációnak köszönhetően válnak még inkább teljessé az egyes elemzések. A BIX biztosítja a „soft” jellegű információkat, amik összevethetők a Bisnode rendszeréből származó „hard factekkel”, így számos következtetés és egyéb olyan adat áll rendelkezésre, amik a céged fejlődését segítik.

Az iparági benchmark adatokból megtudhatod például, hogy a versenytársaiddal összehasonlítva milyen értékeléseket tudsz felmutatni. Pontos képet kapsz a leginkább, illetve a legkevésbé népszerű termékekről is. Ezen felül az is világos lesz, hogy kik a céged legjobb ügyfelei, vagyis azok a személyek vagy partnerek, akik a legtöbbször veszik igénybe a vállalkozásod szolgáltatásait.

Kapcsolódó cikkek