Napi tíz millió forint megy el arra, hogy a Családbarát Magyarországot hirdessék

Megosztás

A New Land Media Kft. és a Lounge Design Kft. látja el a „Családbarát Magyarország országos programsorozat és kommunikációs kampány 2021” komplex kommunikációs és rendezvényszervezési feladatait „a Miniszterelnökség Családokért Felelős Tárca Nélküli Miniszter részére”, Balásy Gyula cégei ezért egy 3,4 milliárd forintos (2,7 milliárd forint + áfa) keretszerződést kaptak a Rogán Antal tárcája alá tartozó Nemzeti Kommunikációs Hivataltól, írja a 24.hu.

A lap azt írja, a Miniszterelnökség vállalása szerint a keretösszeg 70 százalékát (1,92 milliárd forint + áfa) mindenképpen elköltik Balásynál, de ez 30 százalékkal (826,7 millió forint+áfa) bővíthető. A szerződés április 12-én vált hatályossá, a keretösszeg kimerüléséig, de legfeljebb 2021. december 31-ig, tehát maximum 253 napra jött létre.

Vagyis ha Novák Katalinék egy forintot sem vesznek igénybe az opciós keretből, a kampány naponta átlagosan 9,6 millió forintba kerül. De ebből még napi 13,4 milliós átlagköltés is kijöhet, ha felhasználják a teljes opciós keretet.

444.hu

Kapcsolódó cikkek