Tegnap elkezdődött a Borsod24 történetének második adománygyűjtő kampánya, így arra gondoltunk, hogy visszatekintünk kicsit az időben és bemutatjuk olvasóinknak, hogyan zajlott az első akciónk.
Hírportálunk 2018-ban kezdte meg a működést és célunk azóta is változatlan: propaganda nélkül híreket biztosítani a megye lakosságának. Hosszú ideig igyekeztünk kerülni, hogy olvasóink segítségét kérjük a működéshez, de azt kellett megtapasztalnunk, hogy az igazságtalan magyar hirdetési piac miatt, ez hosszú távon nem fenntartható. Emiatt nemcsak a fejlődés és fejlesztés, de gyakran a működés biztosítása is problémát jelent.
Ennek tudatában 2022-ben elindítottuk első közösségi adománygyűjtésünket, melynek sikere minket is meglepett. Igen ambíciózus céllal, 1 millió forint összegyűjtésével indultunk neki a kampánynak és eleinte azt gondoltuk, hogy túl nagy fába vágtuk a fejszénket. De meglepetésünkre, a közönségünk a vártnál is támogatóbbnak bizonyult és megmutatták, hogy fontos számukra a munka amit elvégzünk.

Két évvel ezelőtt azért kértük az olvasók támogatását, mert bővíteni szerettük volna szerkesztőségünket egy új kollégával, hogy a sok miskolci hír és információ mellett, egyre többet tudjunk beszámolni a megye más településeinek életéről és helyzetéről is. Olvasóinknak hála ezt a célunkat meg is tudtuk valósítani. Néhány hét alatt összegyűlt az 1 millió forint és új kollégánk munkába állhatott. Ennek köszönhetően számos cikkben tudtunk beszámolni kazincbarcikai, ózdi, mezőkövesdi, tiszaújvárosi és egyéb kisebb települések híreiről is.
Az adatokból arra következtetünk, hogy olvasóink is értékelték ezt a fejlesztést, hiszen oldalunk látogatottsága tovább tudott növekedni, illetve emelkedett a Miskolcon kívüli Borsod-Abaúj-Zemplén megyei olvasók aránya is.
Most, két évvel később ismét olvasóink segítségét kérjük, hogy a továbbiakban is fenn tudjuk tartani azt a színvonalas munkát, amit végzünk. Mint említettük, a magyar hirdetési piac rendkívül igazságtalan. Emlékezzünk csak arra, hogy Magyar Péter mit mondott az első interjújában arról, hogy milyen túlárazott hirdetési szerződéseket kellett kötnie a Diákhitel Központ élén. Így működik ez mindenhol, a kormányzathoz köthető médiumok milliós, esetenként milliárdos hirdetési bevételre tesznek szert az állami cégek és a kormányzat hirdetéseinek köszönhetően. A tőlük független médiumokhoz pedig csak valódi piaci szereplőktől származó hirdetési bevételek érkeznek.
Ha kedves olvasóink visszaemlékeznek, nálunk sosem találkozhattak a Soros-plakátokkal, vagy a migránsokkal, esetleg nemváltó óvodásokkal riogató hirdetésekkel. Szeretnénk, ha ez a jövőben is így maradna és azt is szeretnénk, ha a jelenlegi színvonalon tudnánk tovább működni. Ehhez azonban most az önök segítségét kérjük. Amennyiben fontosnak tartják a munkánkat, azt, hogy független és propaganda nélküli híreket biztosítsunk Borsod-Abaúj-Zemplén megye lakóinak, kérjük az alábbi linkre kattintva támogassanak minket lehetőségeik szerint!
Ha szeretne tájékozott és jól értesült lenni, de messzire elkerülné a propagandát, iratkozzon fel hírlevelünkre! Amennyiben szívesen lenne a támogatónk, kattintson ide és csatlakozzon adománygyűjtésünkhöz.