Egyelőre jócskán tapasztalhatók fennakadások a Vodafone új, átalakított rendszerében

Megosztás

Bár hivatalosan már szombaton lezárult az átállás, várható volt, hogy lesznek eleinte zökkenők. Az első munkanap nem is sikerült valami tökéletesre.

Bár a Vodafone közlése szerint sikeresen lezárult a július 11-16. közé időzített informatikai átállás, az ügyfelek visszajelzései alapján az új hét első napján még tapasztalhatók fennakadások – írta meg a HWSW.

Az informatikai magazin a szolgáltatónál érdeklődött a kialakult helyzetről. Azt a tájékoztatást kapták, hogy jelenleg még előfordulhat, hogy a My Vodafone alkalmazáson keresztül nem minden ügyfél tud bejelentkezni. A vállalat ugyanakkor jelezte: a javításon már nagy erőkkel dolgoznak a munkatársak.

A panaszok július 18-án, hétfő délelőtt jelentek meg a szolgáltató Facebook-oldalán, ahol több ügyfél arról írt, hogy nem sikerült bejelentkeznie a saját fiókjába sem a szolgáltató weboldalán, sem a MyVodafone appon keresztül. Többen azt is nehezményezték, hogy a szolgáltató ügyfélszolgálata túlterhelt.

HWSW megjegyzi, hogy a folyamat tavaly sem zajlott zökkenőmentesen, és idén is látszódtak már problémák az átállási időszak kezdete előtt: július elején több felhasználói visszajelzés is érkezett arról a Vodafone online ügyfélszolgálati csatornáin (a webes My Vodafone felületen és az applikációban), hogy fals információk jelennek meg a feltöltőkártyás egyenlegekről. Volt olyan ügyfél, akinek az online felületen látható egyenlege előtt egy mínusz előjel jelent meg, másnál pedig nulla forintot vagy a ténylegestől jelentősen eltérő rendelkezésre álló egyenleget mutatott a rendszer.

Átállás a Vodafone-nál: több ügyfél szerint döcög a rendszer

Ha szeretne tájékozott és jól értesült lenni, de messzire elkerülné a propagandát, iratkozzon fel hírlevelünkre!

Kapcsolódó cikkek