Kiemelkedő nemzetközi sikert ért el Kriston Gábor és csapata, akik az amerikai Alex Hormozi által szervezett Skool Games marketingversenyen 30 nap leforgása alatt mintegy 100 millió forint értékű szoftver-előfizetést értékesítettek.
A borsodszentgyörgyi székhelyű DX Labz ügynökség egy saját fejlesztésű, mesterséges intelligencián alapuló szoftverrel érte el a kimagasló eredményt. “Az AI nem helyettesíti, hanem megsokszorozza a szakmai értéket,” magyarázta Kriston. “Az általunk fejlesztett rendszer célja, hogy radikálisan felgyorsítsa az online marketing folyamatokat, a weboldalak és értékesítési tölcsérek létrehozását, valamint a mindennapi tartalomgyártást.”
Kriston Gábor útja nem volt egyenes a sikerig. Borsodszentgyörgyről indult, egy olyan közösségből, ahol elmondása szerint sok családot érintett az alkoholizmus. Elhatározta, hogy más utat választ, és az önfejlesztés felé fordult, ami végül a marketing világába vezette. Amikor Angliában dolgozott, a magas árak miatt úgy döntött, maga tanulja meg a weboldalkészítést, amelyből később szenvedély lett. Hazatérve a Moholy Nagy Művészeti Egyetemen képezte tovább magát, majd több neves marketingügynökségnél is dolgozott, mielőtt saját vállalkozást alapított.
2020-ban jelentette meg Online Gyorsítósáv című könyvét, és ő lett Magyarország első és máig egyetlen Google Minősített Mobil Web Specialistája. A Covid-válság idején azonban nehéz helyzetbe került a családi vállalkozás. “Ott álltam, hogy lehúzzuk a rolót, el kell küldenem a kollégáimat, akik egyébként a családtagjaim,” idézte fel.
A kiutat Stephen R. Covey A kiemelkedően eredményes emberek 7 szokása című könyve jelentette számára, ami alapján azóta applikációt is fejlesztettek. Saját képzésére az évek során több mint 15 millió forintot költött, és a csapatának is biztosította a világszínvonalú tréningeket.
Ez nem az első jelentős versenygyőzelme. Korábban, 2023-ban Russel Brunson Funnel Games versenyén is kiemelkedő eredményt ért el. A feladat egyszerűen hangzott, de komoly kihívást jelentett: 24 óra alatt kellett túlszárnyalni Brunson legsikeresebb értékesítési oldalának eredményét. Kriston és csapata végül az ügynökségek kategóriájában első, a teljes mezőnyben pedig a 80 induló közül a második helyet szerezte meg, megduplázva Brunson értékesítési számait.
A sikerek ellenére Kriston Gábor nem tervezi, hogy elhagyja szülőfaluját. “Az motivál, hogy megmutassuk, innen az isten háta mögül is lehet világszínvonalú szolgáltatást nyújtani, és olyan vállalkozást építeni, ami jó példát ad a környékbeli fiataloknak is,” hangsúlyozta. Célja, hogy Magyarországon is elérhetővé tegye az értékesítési oldalakról megszerzett tudását.
Ennek egyik megnyilvánulása a Funnel Expert oldal, ahol a világ legeredményesebb értékesítési oldalait katalogizálta, melyek bárki számára mintaként szolgálhatnak. A borsodszentgyörgyi családi vállalkozás így vált néhány év alatt globálisan is elismert szereplővé, miközben továbbra is helyben működik, és új technológiákkal segíti partnereit a piaci kitűnésben.
Ha szeretne tájékozott és jól értesült lenni, de messzire elkerülné a propagandát, iratkozzon fel hírlevelünkre! Amennyiben szívesen lenne a támogatónk, kattintson ide és csatlakozzon adománygyűjtésünkhöz!