Teljesen megújult a miskolci METRO áruház, amely leszámol a hipermarket jelleggel

Megosztás

Csütörtökön hivatalosan is átadták az eredetileg 1996-ban elkészült, ám most teljesen megújult METRO áruházat. Néhány munkálat még átcsúszott az idei évre, ezek azonban nem zavarják az áruházat a folyamatos működésben.

Teljesen megújult a miskolci METRO áruház. A munkálatokat az elmúlt év végén alakították át, a hivatalos átadót pedig csütörtökön tartották meg – számolt be róla a Minap.hu.

Balogh Zoltán áruház- és vonzáskörzeti igazgató szerint azért vártak eddig, mert a felújítási, átalakítási munkák után arra koncentráltak, hogy partnereiket megfelelő körülmények között tudják kiszolgálni a karácsonyi szezon idején. Kiemelte, a munkálatok egy része ráadásul át is húzódik erre az esztendőre, így például a LED-es világítás kialakítása és a hűtőrendszer komplex felújítása is idei feladat. Hozzátette, az energiahatékonyság jegyében tervezik napelemes rendszer telepítését is.

Az áruházlánc még 2021-ben nemzetközi szinten döntötte el, hogy leszámol a hipermarket-jelleget sugalló külsőségekkel és visszatér nagykereskedelmi gyökereihez, vagyis a vendéglátóipari és a kiskereskedelmi vásárlókra koncentrál – ezt már Kápolna Beáta beszerzési igazgató, a vállalat igazgatótanácsának tagja hangsúlyozta az átadón. Mindezt viszont a 21. századhoz méltó körülmények között kívánják folytatni.

Bár a fejlesztés mindegyik területet érinti, a külső szemlélő számára az áruházak és a vevőterek átalakulása a leginkább szembetűnő. Az átadón a megyei közgyűlést Szabó Gergely alelnök, Miskolc városát pedig Szopkó Tibor alpolgármester képviselte. Szabó Gergely úgy fogalmazott, a METRO 1996-ban nyitotta meg a miskolci áruházát, ami akkori igazi kuriózum volt a térségben.

Ha szeretne tájékozott és jól értesült lenni, de messzire elkerülné a propagandát, iratkozzon fel hírlevelünkre!

Kapcsolódó cikkek