Új fejezetet nyitott a Hell. Magyarország legnépszerűbb energiaital- és üdítőgyártójának egy világhírű modell, Michele Morrone lett az új reklámarca.
A Tények számolt be a hírről, hogy a Hell Energy legújabb globális kampányában a világ egyik legnépszerűbb modellje és színésze szerepel majd. Michele Morronet a „365 nap” főszereplője, a Dolce & Gabbana arcát különböző élethelyzetekben mutatja majd meg a cég legújabb reklámjában.
Michele Morrone-nak a karizmatikus Massimo Torricelli karaktere hozta el a nemzetközi ismertséget, még 2020-ban. Ezt követően számos megbízást kapott neves divatmárkáktól. A tavalyi évben például a Dolce&Gabbana parfümjét reklámozta Katy Perryvel.
“Az együttműködés révén tovább növeljük a nemzetközi jelenlétünket, és bővítjük célcsoportunkat a fiatalabb és trendkövető generáció megszólításával” – – mondta el az új együttműködés kapcsán Popovics Adrienn, a Hell operatív marketingigazgatója a Tényeknek.
A kampány összesen több mint 60 országban indul el február közepén. A Tények információi szerint: “A rajongók és a márka fogyasztói egy integrált megoldások keretein belül, az eladáshelyeken és kültéri reklámhordozókon, illetve a televízióban és digitális csatornákon találkozhatnak majd a sármos olasz színésszel. A filmek különlegessége, hogy különböző élethelyzetekben mutatják be Morronét, amikor HELL energiaitalt fogyaszt, például a reggeli fürdőszobai rutinja, vagy edzés közben.”
Ha szeretne tájékozott és jól értesült lenni, de messzire elkerülné a propagandát, iratkozzon fel hírlevelünkre!