Közel százmilliót kapott Rogán minisztériumából a lap, ami Orbán Ráhel bababoltját reklámozta

Megosztás

Jótett helyébe jót várj, gondolhatták ismét a Fidesznél, a lap kapott egy hatalmas plusz támogatást, amiért Orbán Ráhel bababoltját beharangozta.

Pont aznap, amikor Orbán Ráhel megnyitotta a bababoltját a Hegyvidék Bevásárlóközpontban, megjelent vele egy erősen reklámszagú interjú a Hype and Hyper nevű design- és életmódmagazinban. Itt többek mellett arról olvashatunk, hogyan ötvözi a miniszterelnök lánya az anyaságban és a közgazdaságban szerzett tapasztalatait a vendéglátással, miközben korosztálya átlagos képviselőjének tartja magát.

Úgy tűnik, Orbán Ráhel nem véletlenül választotta pont ezt a lapot az új boltja beharangozására: az Átlátszó arról ír, hogy a Hype and Hyper egy alapítvány érintésével Rogán Antal minisztériumából kapott pénzeket. A Batthyány Lajos Alapítvány rendszeresen finanszíroz Fidesz-közeli projekteket: a héten az derült ki, hogy az Alapjogokért Központ a Batthyány Lajos Alapítványon keresztül kapott 3,5 milliárdot Rogán Minisztériumától.

A Hype and Hypert üzemeltető Hyperandhyper Nonprofit Közkereseti Társaság (Kkt.) 2019-ben és 2020-ben összesen közel 89 millió forintot kapott az alapítványtól az online magazin fejlesztésére, tartalomfejlesztésre. Az Átlátszó szerint a támogatások nélkül nemigen jöhetett volna létre a designlap. (via 444.hu)

Ha szeretne tájékozott és jól értesült lenni, de messzire elkerülné a propagandát, iratkozzon fel hírlevelünkre! Most értékes nyereményeket is begyűjthet!

Kapcsolódó cikkek