Az Y-hídról pro és kontra

Megosztás

Amikor a projektet kitalálta az előző városvezetés, nem egyeztetett semmilyen fórumon a lakossággal. Az új városvezetés azonban próbálta itt-ott csinosítgatni, a hibákat a legjobban kiküszöbölni, hogy a legnagyobb haszonnal járjon Miskolc számára az új híd.

A részletekről Szilágyi Szabolcs osztott meg részleteket a Facebookon.

❗A napokban egyeztettem Szunyogh Lászlóval, Miskolc város főépítészével az Y híd sorsáról.❗

👉 Senki nem kérdezte meg a miskolciaktól, hogy kell-e nekik ez a híd. Azért nem kérdezték meg, mert tudták a választ. De mivel időgépünk nincs, és ez egy készülőben lévő project, ezért most a szakemberek azon dolgoznak, hogy ha már itt van nekünk, akkor a legjobbat hozzák ki belőle.

⛔ Ha az eredeti tervek szerint az Y-hidat még a Sajó-híd előtt bekötötték volna a József A. utcába, akkor nemcsak ez az utca, de a Sajó-híd sem tehermentesül. Az intermodális csomópont a Tiszai pu. perifériális helyzete miatt működésképtelen lenne, a Kandó Kálmán tér alatti több száz méter hosszú alagút megvalósítása irreális összegekbe kerülne.

✅ Jelen városvezetés az Y-híd létjogosultságát egy új alternatívával megerősítette. Az új elképzelések szerint a keleti folytatás nem a Fonoda utcán köt ki a József A. utcára, hanem attól jóval keletebbre, egy új Sajó-híd felépítésével az Auchan áruháznál. Az új híd megvalósítása ugyan szükséges, de az nem haladja meg a Kandó téri aluljáró és a Fonoda utcai híd költségét.

🟢 A jelenlegi városvezetés által készített új koncepciót az illetékes Minisztérium és a Kormányzat támogatja és el is rendelte a megvalósításhoz szükséges hatástanulmányok és tervek elkészíttetését.

👍 Országgyűlési képviselőként azon leszek, hogy az Y híd minden miskolci életébe pozitív változást hozzon, és minél előbb használhassuk!”

Lehet, hogy egy kép erről: 2 ember és szabadtéri

Kapcsolódó cikkek