A kormány házi politológusának posztjait immáron több, mint 100 millió forintért hirdetik a képünkbe

Megosztás

Deák Dániel elért egy álomhatárt. Mivel a követőinek száma alig hatvanezer, ezért mindig óriási mennyiségű hirdetési pénzzel kell megtolni ezeket az elemzéseket, hogy valakihez el is jusson.

Deák Dánielt gyakran láthatjuk a közmédiában (már aki még nézi), ahogy tűpontos elemzéseivel, rendkívül “alaposan és tényekkel alátámasztva” bizonygatja nekünk hétről hétre, hogy Orbán Viktor és kormánya maga a tökéletesség, a hibátlanság. A Fidesz-KDNP minden egyes intézkedése kiválóan időzített és tökéletes, az ellenzék azonban szánalmas, magát lejárató, értéktelen és nevetséges.

A Telex.hu újságírója szúrta ki, hogy a hirdetési pénzek már átlépték a 100 millió forintot Deák esetében is, ám a kormányoldal kikéri magának, hogy ez közpénzből történne. Ezzel egyet is kell értenünk, mert a jogi szövevényesség tengerében a Fidesz már régen megoldotta, hogy jogilag különböző alapítványokon és egyebeken át a közpénzt kijátssza más kézbe, így papíron ez már régen nem közpénz.

Minderről csak azért írt most, “mert a Deák-posztokra elköltött összeg átlépte a

100 millió forintot.

Durranjon a pezsgő, repüljön a konfetti!”

Fotó

Deák ezzel magánszemélyként az első, összességében pedig az all-time 4. helyen áll a kormány, a Fidesz és az Ez a lényeg nevű ellenzéki „újság” mögött, maga mögé utasítva az idén drágán, de jóval kevésbé hasznosan előválasztási kampányoló Karácsony Gergelyt, az Európai Parlamentet, vagy épp a Momentumot.

Fotó

Az igazsághoz egyébként hozzátartozik, hogy Rákay Philipre még többet költött a Megafon, csak ő az oldalát törölte, és újat indított, így technikailag egy 78 millióval és egy 48 millióval támogatott oldalról beszélünk az ő esetében.

Kapcsolódó cikkek