Így kell felhívni a figyelmet: Azt üzeni a közegészségügyi plakátkampány, hogy “ha beoltatod magad, többet szeretkezhetsz”

Megosztás

Talán mondanunk sem kell, hogy a francia kampány ezen eleme miatt villámgyorsan óriási ismertségre tett szert.

A delta variáns érkezésével a legtöbb országban igyekeznek fokozni a lakosság oltási kedvét növelő kampányokat. A dél-franciaországi Provence-Alpes-Côte d’Azur régió egészségügyi hatósága friss plakátsorozattal próbál kedvet csinálni a vakcinához.

Az

Igen, az oltásnak lehetnek kívánatos mellékhatásai is

szlogennel futó kampány négy posztere azt mutatja be, hogy milyen remek dolgokat hozhat magával, ha védettekké válunk.

Elmehetünk koncertre:

Vagy háromgenerációs családi kirándulásra a nagyszülőkkel:

Újra találkozhatunk azzal, akivel járunk:

És újra “dughatunk autóban”:

Utóbbi elem miatt a kampány rendkívül ismertté vált.

(444.hu)

Kapcsolódó cikkek