A Fidesz már most jóval több mint tíz milliót költött arra, hogy Karácsonyt szidja

Megosztás

Múlt szombaton jelentette be Karácsony Gergely, hogy indul a miniszterelnök-jelölti előválasztáson, a Fidesz pedig láthatóan készült már erre, pár órán belül nagyszabású kommunikációs hadjáratot indított Youtube-on és Facebookon. A Karácsonyt Gyurcsánnyal összemosó videók terjesztésére nem sajnálták a pénzt, így áll most, három nappal később a nézettségük:

A Gyurcsány Show, Youtube: 973 ezer megtekintés
Karácsony Gyurcsány embere, Youtube: 547 ezer
A Gyurcsány Show, Facebook: 1 millió
Kicsoda valójában Karácsony, Facebook: 600 ezer

szedte össze mindezt a Telex. A portál azt is kiderítette, hogy mindez nagyjából mennyibe kerülhetett a lejárató kampányt indító Fidesznek: a Youtube-on 8-9 millió forint közötti összeget költöttek el csak erre, a Facebookon pedig nagyjából hat milliót. Vagyis 14-15 milliónál járnak már most és hol van még a vége – mindezt a mi adóforintjainkból csak azért, hogy Karácsony Gergelyt besározzák.

Kapcsolódó cikkek