Fokozott óvintézkedések a Miskolc Holding ügyfélszolgálataiban

Megosztás

A koronavírus-járvány további terjedése miatt, fokozott óvintézkedések mellett működik tovább a MIHŐ Kft., a MIVÍZ Kft. és a Miskolc Holding Zrt. személyes ügyfélszolgálata Miskolcon, a Szemere Bertalan u. 5. sz. alatt.

Az ügyfélszolgálaton a távhőszolgáltatási-, az ivóvíz- és szennyvízcsatorna szolgáltatási- és az ingatlangazdálkodási ügyek-, valamint a befizetések továbbra is intézhetőek személyesen, az ügyfelek és a munkatársak egészségének megóva érdekében tett biztonsági intézkedések betartásával.

A korábban bevezetett szabályozások – mint pl. 1,5 méteres távolságtartás, maszk vagy azt helyettesítő kendő használata, ügyféltérbe lépés előtt kézfertőtlenítő használata -, szeptember 7-től kiegészülnek az ügyfelek hőmérsékletének mérésével. Kérjük ügyfeleinket a szabályok betartására.

Az ügyfelek és az ügyfélszolgálat munkatársai egészségének, megóvása érdekében a Miskolc Holding azt javasolja, hogy az ügyintézéseikhez elsősorban az online ügyfélszolgálatot, a telefonos ügyintézést vegyék igénybe, illetve eljuttathatják megkeresésüket írásban, e-mailben és postán.

2020. áprilisától működik a MIHŐ Kft. és a MIVÍZ Kft. ügyfelei számára az elektronikus számlamegjelenítő felületet is, ahol a számlákat megtekintheti és kiegyenlítheti bank- vagy hitelkártya segítségével. A miszamla.hu rendszer használata ingyenes a webes felületen regisztrált ügyfelek számára.

Kapcsolódó cikkek