A miskolci DK-s országgyűlési képviselő igyekezett teljeskörűen bemutatni, milyen slamasztikába kerültek a BAZ megyei közlekedők a februárban lezárt és még nagyon sokáig lezárás alatt is maradó M30-as miatt. Ki a felelős?
Az M30-as 2021-ben átadott szakasza és rendkívül gyors tönkremenetele a Fidesz-kormány egyik legkellemetlenebb közlekedésügyi története az elmúlt 14 év alatt. Bár a MÁV-val utazók is tudnának sokat mesélni, az M30-as nem egészen három évvel ezelőtt átadott szakasza, majd alig több, mint kétéves használat utáni arcpirítóan hosszas lezárása a hihetetlen kategória. A forgalomba helyezése: 2021. 10.26. Lezárása: 2024. 02.17. Élt 2 és fél évet, jelenleg hibernálva – fogalmazott Hegedűs Andrea.
Nemhogy az átlagos közlekedők, de még a szakemberek sem tudják jelenleg megjósolni sem, mikor használhatjuk újra a megcsúszó, balesetveszélyessé vált M30-as ominózus szakaszát, de annyi már kiderült, hogy hiába zárták már le közel nyolc hónappal ezelőtt Szikszónál a gyorsforgalmi utat, még legalább 11-12 hónap lesz, mire egyáltalán esély nyílik arra, hogy újra megnyissák.
Íme Hegedűs Andrea felszólalása a parlamentben.
Ha szeretne tájékozott és jól értesült lenni, de messzire elkerülné a propagandát, iratkozzon fel hírlevelünkre! Amennyiben szívesen lenne a támogatónk, kattintson ide és csatlakozzon adománygyűjtésünkhöz.