A helyi parkolási viszonyok anomáliáiról már korábban is írtunk, most újabb áldozatok jelentkeztek. De most már egyre inkább igyekeznek egységesen fellépni. Kinek van igaza?
A parkolóhelyeken a kifizetett parkolás ellenére kiosztott egyre vaskosabb büntetések és problémák miatt írt V. G. egy felháborodott posztot egy miskolci csoportban, ahova érkeztek is a hasonlóan járó emberek.
“Üdv mindenkinek.
Olyan kérdésem lenne, hogy van-e még rajtam kívül olyan, akit átvert a Centrál Holding Kft.
(Centrum Áruház parkolója és a külső parkolót is ők üzemeltetik. )
Ha van köztetek, olyan akit szintén megtévesztett vagy átvert jelentkezz nálam. Köszönöm
(Nekem egy 1,5 órás parkolás került 20.490.- be.
Fogyasztóvédelemnél a feljelentés megtörtént, nem egyedül eset ezért keresek még károsultakat.)”
Érkeztek is a poszthoz az egyetértő hozzászólások, úgyhogy valami mégsem lehet teljesen rendben:
“Évekkel ezelőtt… akkor én is kitettem okulásképp miskolci csoportba, de sajnos tovább kaszàlnak…
Mivel volt érvényes mobilparkolásom a városi parkolótársaságnál, egy ideig próbáltam a magam igazát lenyomni a torkukon, de sajnos nem hatotta meg őket. Fizettem, mint a katonatiszt!
Az egyetlen felháborító dolog számomra ebben az egész parkolósdiban, hogy egyből akkora pótdíjat b@sznak az emberre, ami a jóízlés határát súrolja! “
“SZTORI RÖVIDEN:
Bementem a centrum Áruház parkolójába16:30 körül. Táblán 18:30 van a távozásnak megjelölve. (Mondjuk a tábla is félrevezető, mert több helyen más-más időpont szerepel) 18:10 kor megjöttem, őr sehol, cserébe egy csekk 5900ft ról. Másnap visszamentem, kérdőre vontam őket. Átküldtek az ügyfélszolgálatra. Ott közölték írásos panaszt kell tennem, addig NEM kell kifizetnem, mert elbírálják,hogy jogos e a panaszom. Majd semmi válasz csak egy 20.490 ről szóló fizetési felszólítás…. 1.5 óra parkolásért. Ők állítják, hogy küldték a 3000 res csekket, de én nem kaptam, és ők se mutatják meg a másolatot vagy bármi bizonyítékot, hogy ők küldtek volna bármit is…. Így kénytelen voltam kifizetnie a bírságot… Ez nem más, mint nettó lehúzás….
FELJELENTÉS MEGTÖRTÉNT a fogyasztó védelemnél.
Akinek panasza volt/van rájuk keresse fel a fogyasztóvédelmet. Minél több a panasz, annál gyorsabban vizsgálják a céget.”
“Ugyan ez történt velem is.“
“Jelentkezem!”
“ha a Regioparknál volt parkolás indítva, az egy magáncéget semmire se érint”
“Tisztában vagyok én is vele,mindössze azért próbáltam egy kis emberséget kicsikarni a cégből, mivel elég megtévesztő,hogy a két társaság pakolója gyakorlatilag egybe van épülve és míg a regioparkos oszlop eléggé jól látható, szemben a jóval alacsonyabb centrálos órával, így elég sokan beszoptuk és tulajdonképpen nem ingyen akartunk parkolni, csak a saját szemünk áldozatai lettünk. És nem ingyen akartam megúszni a hibát, mindössze annyit szerettem volna a cégtől, hogy látva a tévedést és az egyértelmű fizetési szándékot, ne a legnagyobb bírságot szablyák ki, hanem mondjuk egy barátibb összeget. Hát empátia és segítőkészség az nem volt a cég részéről.”
Kíváncsian várjuk a fejleményeket.
Ha szeretne tájékozott és jól értesült lenni, de messzire elkerülné a propagandát, iratkozzon fel hírlevelünkre!