Mészáros Lőrinc 8x annyiért építheti a magyar déli körvasutat, mint a francia gyorsvasút költségei

Megosztás

Repkednek a milliárdok, általában Mészáros Lőrinc és már NER-lovagok zsebeibe. Aranyárban méri a déli körvasút építését a nemzet gázszerelője, köröket ver költségben a francia gyorsvasútra is. Mert megteheti és ezek szerint több millió embernek ez így jó.

A részletekről a Momentum politikusa, Orosz Anna tájékoztatott a Facebookon.

“Újbudán keresztül vezet minden idők legkorruptabb vasúti beruházása, a Déli Körvasút, amelyet Mészáros Lőrinc nyert el, és amelynek keretében 1000 fát vágnának ki a Hamzsabégi sétányon.

Mészáros egyetlen kilométer vasúti pályát nyolcszor olyan drágán épít meg, mint amennyibe a francia TGV kerül, amely Európa egyik legmodernebb és leggyorsabb vonata, 300 km/h feletti sebességgel közlekedik.

Lehet, hogy egy kép erről: 1 személy és , szöveg, amely így szól: „EGYETLEN KILOMÉTERNYI PÁLYA KÖLTSÉGE milliárdFt km Qui MAGYAR DÉLI KÖRVASÚT 26,5 milliárd Ft FRANCIA GYORSVASÚT 3,3 milliárd Ft”
Április harmadikán ezek mind legyenek eszünkben, hogyan fosztják ki nyíltan az országot a NER-lovagok

A Déli Körvasutat az Orbán-kormány kiemelt kormányzati beruházásnak minősítette, ezzel megakadályozva azt, hogy bárki beleszólhasson a tervekbe, megakadályozhassa azt.

Ez a vonal a hatalmas kínai hitelből épülő Budapest-Belgrád vasút meghosszabbítása lesz, az egyik fő funkciója az, hogy még több tehervonat mehessen keresztül majd a városon.

A brutálisan túlárazott és környezetromboló beruházást Simicskó István, Újbuda Fidesz-KDNP-s képviselője is támogatja. Mi viszont nem. És az április 3-i kormányváltás után az egyik első dolgunk lesz, hogy felülvizsgáljuk a körvasút terveit. Szeretnénk elérni, hogy a tehervonatokat ne a városon keresztül vezessék, hanem a VO-ás vasúti körgyűrűn.

A személyszállítás korszerűsítését mi is támogatjuk, Mészáros lopását és a fák kivágását azonban nem!”

Kapcsolódó cikkek