Az Origo legfrissebb reklámkampányukat az Instagramon indították el elsőként. Mégpedig úgy, hogy kitaláltak egy saját hastagjet #ujatmutatunk néven, majd jópár megélhetési instagramozónak fizettek azért, hogy olyan képekett tegyenek fel, ahol éppen az Origót nézik a telefonjukon, a bejegyzések szövegében pedig megemlítik, hogy nemsokára ők maguk is meg fognak jelenni tartalmakkal a lapban. – vette észre a 444.hu
A történet eddig a pontig nem is lenne érdekes, azonban az Instagram-felhazsnálók ténylegesen elkezdték használni az Origo által futtatott hasteget, csak éppen nem úgy ahogy azt ők szerették volna.
A jelenleg legnépszerűbb #ujatmutatunk hastaggel felcímkézett posztok ugyanis ezek:
A kampány megálmodói elég hamar rájöhettek, hogy már a hashtag nevének a kiválasztása is rossz ötlet volt, ugyanis azóta a sima #origo címkével próbálkoznak.
– nyilatkozta a 444-nek egy reklámszakember.
“Ha mondjuk egy gamer, aki szinte csak játékokról szokott posztolni, egyszer csak az Origo híreit ajánlja, az nem biztos, hogy jól fogja kivenni magát a követőinél, sőt az is lehet, hogy kifejezetten ellenérzést szül”