Nagyon nem úgy sült el az Origo influenszeres kampánya, mint ahogy azt ők szerették volna

Megosztás

 Az Origo legfrissebb reklámkampányukat az Instagramon indították el elsőként. Mégpedig úgy, hogy kitaláltak egy saját hastagjet #ujatmutatunk néven, majd jópár megélhetési instagramozónak fizettek azért, hogy olyan képekett tegyenek fel, ahol éppen az Origót nézik a telefonjukon, a bejegyzések szövegében pedig megemlítik, hogy nemsokára ők maguk is meg fognak jelenni tartalmakkal a lapban. – vette észre a 444.hu

A történet eddig a pontig nem is lenne érdekes, azonban az Instagram-felhazsnálók ténylegesen elkezdték használni az Origo által futtatott hasteget, csak éppen nem úgy ahogy azt ők szerették volna.

A jelenleg legnépszerűbb #ujatmutatunk hastaggel felcímkézett posztok ugyanis ezek:

A kampány megálmodói elég hamar rájöhettek, hogy már a hashtag nevének a kiválasztása is rossz ötlet volt, ugyanis azóta a sima #origo címkével próbálkoznak.


“Ha mondjuk egy gamer, aki szinte csak játékokról szokott posztolni, egyszer csak az Origo híreit ajánlja, az nem biztos, hogy jól fogja kivenni magát a követőinél, sőt az is lehet, hogy kifejezetten ellenérzést szül”

– nyilatkozta a 444-nek egy reklámszakember.

Kapcsolódó cikkek