Felmérés: továbbra is a tv-ből tájékozódnak a legtöbben Magyarországon

Megosztás

Ez derül ki a Republikon Intézet elemzéséből, amelyet Bige László milliárdos rendelt meg, és amelyet a Závecz Research Intézet készített el egy 5000 fős reprezentatív mintán – írja a Telex.hu.

A Magyarnarancs.hu-n megjelent elemzés szerint önbevallás alapján a televíziók közül az RTL Klub hírműsorait nézik a legtöbben, a második legnépszerűbb pedig a TV2. A válaszadók kevesebb mint a fele – 46 százalék – mondta azt, hogy legalább heti egyszer nézi a közmédia hírműsorait.

Ami érdekes, hogy a megkérdezettek alig több mint fele, mindössze 56 százaléka olvas híreket az interneten. Akik viszont olvasnak, azok között önbevallás alapján az Origo, az Index és a 24.hu a leglátogatottabb hírportál, az élmezőnyben a 444.hu, a Hvg.hu, a Blikk.hu és a Telex.hu hasonló, valamivel alacsonyabb napi olvasottsággal rendelkeznek.

A felmérés szerint a válaszadók 48 százalék látogatja naponta a Facebookot, további 17 százalék hetente többször is, 28 százalék pedig azt válaszolta, hogy soha nem megy fel a közösségi oldalra.

Forrás: Magyar Narancs via Telex.hu

Kapcsolódó cikkek